lovelymee

Choklad xD

Kategori: Allmänt

Har varit sjukt sugen på choklad hela dagen :P så efter skoaln gick jag, E och A till hemmakväll och köpte godis, jag köpte såklart choklad eller mer nötter med mörkchoklad som utanpå :P
Har varit jätte fint väder idag, gjorde ju prov så vi slutade tidigare, jag och A.H gick ner till stan, gick runt och kollade lite. Vi började 11.55 igen, så vi hade lång lunch. Vi hörde innan att vi skulle ha vikarie för vår NO lärare var på kurs så vi dubbelkollade det innan vi gick och då sa dom att vi skulle få det. Så kommer vi tillbaka då och väntar med resten av klassen att vikarien ska komma...men såklart kommer inte det någon! Vi kunde gått hem halv elva!! störigt, vi gick till lärarna och frågade då sa dom oj då, det kommer visst ingen..jaja, fick sluta tidigare iallafall och det är ju bra :D Sen gick jag ner till stan (igen) och träffade då E och A :D Vi köpte då godis och satt i solen, härligt :D
Nu måste jag faktiskt plugga tyska, har ett litet test på det imorron så man får hålla tummarna
Ha det bra <3
image295
Kommentera inlägget här: