lovelymee

Nu är helgen slut :/

Kategori: Allmänt

Ja, tyvärr men jag har haft fullt upp hela helgen :P I fredags var jag på tjejmiddag kom hem vid 12? sov till 10 på lördagen kl. 13 stack jag till Caroline, vi kollade på tv, spelade Guitarr Hero som jag är bäst på (inte) haha, stack till McDonalds, åt ceasarsallad, den var jättegod! Sov över hos henne och gjorde ungefär samma sak på söndagensom på lördagen :P Men det var jättekul! Alltid lika kul Caroline!! :D Vid 12-13 stack jag hem, vid 14 stack jag till E, vi hämtade upp A sen stack vi till M & N. Var jättekul, vi var ute lite för det har varit jättefint väder hela dagen, känns som våren är påväg :D Missade tyvärr One Tree Hill men ska spela in det imorron.
Nej, nu ska jag nog gå och lägga mig vi ses
Ha det bra <3

KOMMENTARER:

  • caroline säger:
    2008-04-07 | 18:04:40
    Bloggadress: http://iinfrared.blogg.se

    kul att du hade trevligt :D ha en fortsatt trevlig dag så ses vi imorgon ! :D

Kommentera inlägget här: