lovelymee

Tisdag

Kategori: Allmänt

Det är bara tisdag men känns som fredag! :D Bråkade precis lite med min syster för hon fick smaka lite godis som jag köpte i lördags och då var det pecannötter med chokladöverdrag, men hon skulel såklart envisas om att det var en valnöt och jag bara nej det är det inte. Så vi har hållit på att små tjafsa om det men jag vann (som alltid) haha nej men vi har inget  bättre för oss så vi tjafsar om sådana små saker xD
Har engelsk prov imorgon..helt svårt, sen har vi haft volleyboll turnering idag på min skola, min klass (tjejerna) vi vann 1 elr 2? matcher av 4. Men asså vi är bra men hade lite otur för alla andra var jättebra på att serva men det var inte vi..eller lite :P nej nu måste jag plugga
ha det bra <3

KOMMENTARER:

  • caroline säger:
    2008-04-09 | 19:44:59
    Bloggadress: http://iinfrared.blogg.se

    svar: jo jo det var jättebra spelat och vi från vårt arbetslag hejade hela tiden på varann :D

Kommentera inlägget här: