lovelymee

10 maj 2008

Kategori: Allmänt

Det har varit jättevarmt ute hela veckan!! Idag så åkte jag och några andra till stranden och solade, hur härligt som helst, man kan inte fatta att det bara är i början på maj! Hursomhelst så solade vi, gick och köpte glass..tog favoriten Twister :P Idag ska jag bara ta det lungt för det har varit fullt ös hela veckan...kommer nog somna åtta haha xD
Imorgon ska jag och några andra kompisar ut och grilla (tror jag) så är det någon som vill hänga på så är det bara att säga till :D Hade det sista(?) nationella  prov i matte i tisdags, lite svårt men tror att jag klarade det, eller jag hoppas jag klarade det.
Ha det bra <3

image308

KOMMENTARER:

  • Pauliina säger:
    2008-05-15 | 16:43:34
    Bloggadress: http://pauliina22.blogg.se

    Ohh så härlig bild, sj e man sjuk så man får ente gå ut i de vackra vädret idag ;/

    Men ja hoppas att du får en forts trevlig dag :)

Kommentera inlägget här: