lovelymee

Fint väder! :D

Kategori: Allmänt

Nu har det varit fint väder nästan hela veckan..eller ja, förutom i måndags och i tisdags. I onsdags började jag klockan 8.oo, såklart missade jag bussen men tänkte jag kan väl ta cykeln istället för det är så fint väder. Tror ni inte att det är punka på den då? Så jag fick glatt ta mig en promenad in till skolan. Tog 15 minuter så det var inte så farligt men ändå.... Fast när jag tänker efter så var det ändå ganska skönt att gå där i rask takt och lyssna på musik. Det får man göra fler gånger :P

Tog en liten promenad med Caroline i parken, i staden där jag bor. Väldigt mysigt :D
image309

KOMMENTARER:

  • Josiee säger:
    2008-05-23 | 10:19:03
    Bloggadress: http://josieeme.blogg.se/fashion/

    ja eller hur:) Ja hon gick vidare:Dhänder i helgen?

  • Caroline säger:
    2008-05-23 | 18:06:00

    Vilken vacker blid det blev, how come you don't have any on the bdb ? x)

  • Emma säger:
    2008-05-24 | 15:54:56
    Bloggadress: http://larose.blogg.se

    Den bilden var underbart fin! ha en bra dag kram

Kommentera inlägget här: